Plan: Promenera till jobbet

Resultat:
Måndag råkade jag sova för länge, och fick lov att åka bil med resten av family för att hinna. Idag gick jag upp i tid (Hallelujah!), och satt med min kaffekopp i köket och kände mig himla nöjd. Tittade på klockan. Tänkte att jag hade gott om tid. Tittade ut och filosoferade en smula över hur skönt det skulle bli att gå.

Vad händer då? Jo, snön börja vräka ner. Faktiskt i ungefär samma sekund som jag tänkte "Oh, så härligt att promenera".

Så det blev bil idag med.

Imorgon tar vi nya, friska tag. Oh yes. Och vad gäller snön... Börjar det inte kännas som ett skämt snart? Det är snart april och vi har fem meter höga snöberg överallt. Och det är still snowing.

Har ni vår hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0