Dagens projekt:

Garageröjning.

Igår efter jobbet åkte jag och Leo till en kompis och lånade deras släpvagn. Förstå vad underbart att ha en släpvagn på garageuppfarten och sedan bara kasta, kasta, kasta... Det har gått bra förutom att det tydligen är pingstafton idag och därför är stängt på återvinningscentralen. Jävla skit. (Och några fler svordomar när jag stod med fullastat släp utanför den låsta porten). Så det var bara att köra hem med släpvagnen igen. Jag som hade tänkt rensa och kasta ännu ett lass.

Fast det fick plats med ytterligare lite mer.

Nu är garaget stökigare än någonsin (Men åtminstone mer tomt), och jag fortsätter på tisdag när återvinningscentralen är öppen igen.

Nu: Laga klyftpotatis

Sen: Dricka en Bacardi breezer i solen på altanen. Min belöning efter garagetjänsten.

(Jonas är invalido sedan en vecka tillbaka, då han mitt i städyran klev på en skruv i garaget. I hälen. Någon centimeter in. Aj. Så nu hoppar han på kryckor, går på smärtstillande och antibiotika och är sjukskriven)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0