Snart:

Schlagerfinal och chips.

Såklart tråkigt att inte Sverige är med, men vad var det jag sa? VAD VAR DET JAG SA?! Skyll för all del inte på mig. Jag har aldrig trott att vi skulle gå vidare med Annas låt.

Med tanke på det var gårdagens löpsedlar helt sjukt märkliga. Vaddå "Tittare kräver: Lägg ner"? Det var ju ni som röstade på Anna som vinnare, era puckon. Nästa år gör vi om och gör rätt.

Right?

Ska det bli någon ordning borde jag och min lika Schlagerfrälsta vän Anna få jobb som jury, men detta kan eventuellt bli svårt att få till redan till nästa år. Kanske 2012? Någon som har numret till Svante Stockselius... Stockelius... Stockus... Ja, whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0