Söndagsseg

Tack för era hus- grattis, fina Ni! Jag håller tummarna för att denna lycka håller hela vägen och inte tar slut på besiktningen på fredag med mögel på vinden eller liknande... Jag ber till besiktnings- Guden och håller mina tummar.

Igår var jag i Stockholm hela dagen och kom hem runt halv två på natten, så idag är jag en aning trött. Lärarförbunden bjöd på gratis bussresa och REA- biljett på Hamburger Börs på kvällen. Sweet! Jag och min kompis S (Syslöjdsfröken på skolan) strosade runt i affärer, åt god Thaimats- lunch samt hade fikadejt med min Stockholmskompis A. Jag hade inga pengar att handla för, men en heldag i Stockholm är ju alltid en heldag i Stockholm. Som vi brukar säga.

På kvällen var det oxfilé- middag och rolig show. Skrattade så tårarna rann på vissa ställen.

En bra lördag! Yes indeed.

Idag ska vi börja städa, städa och rensa, rensa... Inte helt arbetsfritt att sälja och flyttstäda ett hus. Men ack så värt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så kul att ses igår, även om det inte blev så jättelänge! Kul att showen var bra också.



Och angående ditt inlägg om löner och lov - jag håller helt med dig. Alla har ju gått i skolan och borde då veta vilket hästjobb det är att vara lärare...

2010-05-09 @ 22:31:20
Postat av: camilla

Stoooooooooooooooooort grattis vännen! Det kommer att bli superhärligt och jättebra =)

Hälsa hela familjen från oss

2010-05-10 @ 10:29:19
URL: http://[email protected]
Postat av: camilla

Oj, inlagt på fel inlägg... men du förstår väl att jag menar grattis till huset, hihi.

Kram

2010-05-10 @ 10:30:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0