Typ Facebook

Kanske är jag sist i Sverige, men... Nej. Jag har inte Facebook. Och nej. Jag har inga som helst planer att skaffa. Tycker att det här med blogg räcker långt, det med. Dessutom har jag jobb, barn, man, tvätt. Hur hinner folk ha Facebook?!

I allafall. Det var inte det jag skulle skriva, utan att jag ibland kan sakna att ha Facebook bara för att kunna skapa grupper. Det här skulle vara mina:

Vi som på allvar tror att "Arga snickaren" snart kommer hem till oss.

Vi som tycker att man ALDRIG kan ha för många randiga tröjor.

Vi som vägrar Facebook (OK, just denna grupp inser jag att det skulle vara svårt att få medlemar i)

Vi som kissar på oss av förtjusning av ett nytt Hemnet- hus

Vi som inte städar så ofta som man borde. Men som är glada ändå.


Kommentarer
Postat av: Chris

Jag an,mäler mig genast till alla grupperna utom arga snickaren ocg randig tröja. Har ju inte heller fejsbok...

2010-05-05 @ 13:13:08
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/
Postat av: Honung

Jag känner nu typ två som inte har någon Nyllebok... Hur kan man leva utan det??

2010-05-06 @ 01:52:52
URL: http://honungsbullen.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0