Inlägg om inget speciellt

Bara så att ni ser att jag lever.

Jobbet går bra, livet går bra, vi (Eller vi och vi. Mannen med kranbilen. Men vi har betalat) har huggit ner en av tallarna på gården (One down, two to go) och på kvällarna hänger jag och 8- åringen i soffan och ser "Idol".

I veckan måste jag rätta prov samt skriva planering för alla mina klasser.

På fredag ska vi äta trerätters middag i matsalen och leka "Halv åtta hos mig". I helgen ska vi fortsätta att röja i trädgården. Kanske hinna åka till återvinningscentralen och slänga det sista renoveringsskräpet.

Ja. Nä. Det var bara det jag ville säga. Puss och god natt, Världen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fick du ingen kamera i present eller??? Jag vill ha en uppdatering från villan! <3

2010-09-29 @ 22:21:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

Camilla: Nope. Ingen kamera =( Men ska nog ta och köpa mig en kamera. Själv. Any year now =)

2010-09-30 @ 18:36:47
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0