Roadtrip och tillbaka igen

Igår åkte jag och barnen till Borlänge för att bo hos lillebror med familj över helgen. Vi skulle umgås, barnvakta, få duscha i riktig dusch (YES! Ingen provisorisk med planka på väggen) och allmänt mysa.

Istället blev jag sjuk (Jag som i stort sett ALDRIG är sjuk), så jäkla typiskt, så istället för att sitta uppe och hänga med brorsan gick jag och la mig klockan nio igår och i eftermiddags åkte vi hem.

Snopet. Nu mår jag pytte, pyttelite bättre, har hällt i mig Kan Jang och Leos host medicin och ska ta två Alvedon innan jag går och lägger mig. Samt förneka att jag känner mig sjuk. Förnekelsemetoden är en bra metod.

Jag som fyller år idag och allt.

Dock hann vi med barnvaktande, och innan vi åkte hem tog jag en tur (Tillsammans med tre av barnen, minsta lilla kusinen var hos sin mormor) till Kupolen. Har köpt: Höst- och vinterskor till Leo, höstskor till Stella, vinteroverall till Leo, strumpor till mig, vinterjacka till mig. Bäst att passa på när man är vid affärer.

Att gå på Kupolen halvsjuk tillsammans med en 8- åring, en 4- åring och en 3- åring var inte det mest harmoniska jag varit med om, det var det inte, men helt OK. Barnen skötte sig så gott som exemplariskt. Som final köpte vi lördagsgodis och satte oss på en bänk och tittade på folk tills mamma kom förbi och gjorde oss sällskap ett tag.

Nu: Gå och lägga mig

I morgon: Vara frisk, gå och rösta, tvätta, städa, skruva upp de sista rullgardinerna

Hade jag tänkt.

Ha en bra lördagkväll, folks!

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis på födelsedagen!!! ...men så snöpligt att bli sjuk! :( Hoppas att du snart mår bättre och att dagen ändå var bra, trots dumma baciller.

2010-09-18 @ 22:55:02
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis i efterskott! Hoppas du mår bättre idag.



Kramar Anna

2010-09-19 @ 12:16:24
Postat av: Anonym

GRATTIS I EFTERSKOTT och krya på dig! Kramar från Cicci

2010-09-19 @ 20:28:51
Postat av: molly

GRATTIS i efterskott! Hoppas du mår bättre!

2010-09-20 @ 21:50:31
Postat av: mollya

GRATTIS i efterskott! Hoppas du mår bättre!

2010-09-20 @ 21:50:59
Postat av: Christin

Grattis i efterskott från mig också!

2010-09-26 @ 15:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0