Skola

Ungefär en gång i månaden åker jag till Uppsala Universitet för min kurs, och det är fortfarande så himla KUL. Lärorika föreläsningar och intressanta diskussioner, och framför allt så otroligt sköna människor. Jag går i en klass! Plus att det är god mat i restaurangen.

Från och med starten i januari har det varit rätt intensivt med mycket litteratur och inlämningsuppgifter, men till nästa gång har vi bara en valbar bok (Min är på 114 sidor) och ett kompendium att läsa.

Galet lyxigt!

Plus att jag igår hade mitt sista utvecklingssamtal.

Det känns som att jag borde fira med champagne eller nåt? Eller så rotar jag fram en gammal Plopp- glass ur frysboxen (tror att det finns en kvar) och äter till DH.

Alltid något.

Sedan kommer: Påsklov, NP för Fina niorna, lite random lovdagar, resa med arbetslaget, sista provtillfället för kursen och sedan, ja, då är det sommarlov. Det ni!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0