The plugghäst

I morgon och i övermorgon ska jag till min skola (Uppsala universitet) och gå igenom som saker som det relationella perspektivet och förtroendekapital, och det ska bli så himla KUL.

I love att plugga.

Litteraturen är bra, kursarna är bra, föreläsningarna är bra, diskussionerna är bra. Ja, men ni hör ju. Hade jag träffat på mig själv hade jag hatat mig.

Om tre veckor ska den första skriftliga tentamen in. Till och med DET ska bli kul!

Eventuellt är jag störd på något sätt?

Eller så är jag bara en ovanligt proffsig, kunnig och dedikerad lärare som förtjänar minst flera tusen i löneökning. Ja. Så säger vi att det är...


Kommentarer
Postat av: Honung

Du ska ju bli skolminister så du måste tycka att plugga är kul. Kramelikram!!

2011-03-10 @ 19:36:02
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Maria

Honung: Amen just ja. Det var ju det jag skulle bli =)

2011-03-11 @ 18:46:48
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0