Avd. Fräscht!

En gång är ingen gång och två gånger är en vana. Visst? Därför kan jag säga att jag har som vana att på tisdagmorgnar åka och lämna barn på skola och dagis, komma hem, sätta på mig träningskläder och köra en timmes träning framför en träningsvideo.

Det ni! Vad säger ni nu då?! Efter träningen sätter jag mig och pluggar.

Dessutom har jag även börjat träna på onsdagar. Jorråsatte. Klockan sju hoppar jag in i bilen med min kompis E och vi åker på lättgympa i liten gympahall i en av byarna utanför stan. (Byn?) Det är inte SATS på Kungsholmen, det är det inte, men jag TRÄNAR! Fränt.

Nu: Sitter jag i pyjamasbyxor och lyssnar på Morgonpasset. I love Morgonpasset. Speciellt Hanna Hellqvist, henne vill jag ha som bästis. Har ni sett hennes "Jakten på lycka" på tvåan på tisdagkvällar? Fantastiskt bra.

Snart: Ska jag gå in och duscha och sedan promenera till jobbet. Egentligen är jag ju ledig, men jag har pluggat klart det jag ska inför träffen i Uppsala nästa vecka och behöver skriva klart planeringar samt fixa en funktionslaborations- grej. (Är det ett ord?)

Later, Folks!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Uppdatering tack!

Kramis och syns i helgen

2011-02-18 @ 10:05:25
URL: http://camillamedc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0