Avd. I brist på heminredningsshopping bloggar jag om det

Glömde de två inrednings- hang-ups jag haft längst:
  1. Ekollonvas från Svenskt Tenn. Galet snygg. Man stoppar ett ekollon i det, och så växer det. Den kostar bara 150 kronor så egentligen vet jag inte varför jag inte köpt den för länge sedan?
  1. Stig Lindberg- kudde. Skulle passa helt perfekt på nya kökssoffan. Dock kostar den rätt mycket, så om jag får välja mellan att spara till kontantinsats för renovera- badrums- lån och skitdyr kudde, så väljer jag badrum. Alla gånger.
Pratade nyss med fina svägerskan K, hon och mamma var på Kupolen. Åh, jag vill också. Har ett sådant shoppingssug att det inte är klokt. Själv har jag varit på Hemköp idag. Hur spännande är det på en skala?

Ikväll ska vi äta hemgjorda hamburgare och köpt bearnaisesås för 17 kronor.

Lyxigt i det lilla. Eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0