Produktiv dag

Idag har jag:
  1. Lämnat barn på skola och dagis
  2. Tränat- TRÄNAT- en timme framför tränings- dvd. Jorråsatte. Känner att jag nog har hittat rutinen i det här nu. Träningskläderna ligger typ jämt i tvättkorgen. HA!
  3. Duschat, klätt på mig
  4. Lagt mig i soffan och läst en av böckerna till nästa gång
  5. Skrivit rapport på boken och svarat på frågorna samt skickat mitt dokument till forumet som hör till kursen
  6. Och klockan är bara 14.15!
Nu funderar jag på att återigen lägga mig i soffan och påbörja även nästa bok innan det är dags att hämta kidsen. Till nästa gång ska jag nämligen ha läst tre böcker, skrivit en betygsgrundande examinationsuppgift med en analys av ett elevfall samt dessutom skriva alla omdömen plus börja förbereda för utvecklingssamtal...

Men en sak i taget. Ingen idé att stressa upp sig. Visst?

Solen skiner och på det står tulpaner på köksbordet. Life is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0