Söndagsplaner:

  • Måla naglarna
  • Dammsuga
  • Tvätta sista maskinen tvätt (Vi har världens största tvättstuga. I källaren. Det vill säga: All tvättning sker på helgerna. Rätt skönt)
  • Följa med Stella på första (inomhus) fotbollsträningen för säsongen
  • Passa på att fixa några saker på jobbet, alldeles bredvid
Ja, ungefär så. Se på "Solsidan" och "Big Brother".

Lagom aktiviteter för en söndag.

(Varför skriver jag detta? Ingen aning. Man borde skriva viktigare saker. Men det gör jag. Nån annan dag. Jag ska ju bli skolminister, remember. Om inte annat skriver jag viktiga saker saker i skoldebatten.

Typ.)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag måste erkänna att jag också kollar på Big Brother... Det tog några veckor innan jag fastnade, och ikväll hoppas jag att Nicky åker ut. Nog för att Katerina är en apa men Nicky är nog snäppet värre. Och det vore mer underhållning om Nicky försvann eftersom att Roza då lär få ett psykbryt... :)

2011-03-20 @ 10:05:11
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0